روش ساده برای بهبود هنرهای تجسمی

تبلیغات

روش ساده برای بهبود هنرهای تجسمی


راز افرادی که در برقراری ارتباط خوب هستند چیست؟ همه چیز در مورد انتقال پیام است. در ادامه این مقاله می آموزیم که چگونه تکنیک صحبت کردن خود را تقویت کرده و واضح تر صحبت کنید. مدیران کسب و کار تاکید زیادی بر ارتباطات دارند. دانستن اینکه چه بگویید و چگونه بگویید، فاکتورهای مهمی برای برقراری ارتباط موثر است. با این حال، یکی از عناصر ارتباط شفاهی، یعنی نحوه گفتار، معمولا اهمیت بیشتری دارد. 11 روش زیر به شما کمک می کند تا مهارت های گفتاری خود را بهبود بخشید.

اهمیت تأثیر گفتار و بیان در زندگی

فن بیان و حرف زدن این روزها مد نیست!برخلاف نظر بعضی ها چند سالی بیشتر نیست که یاد گرفته اند خوب حرف بزنند، حرفشان را به عنوان یک موضوع مهم به کار ببرند. از اولین روزی که انسان ها توانایی صحبت کردن را پیدا کردند، موفقیت احساس شد.

با این حال، گفتار  مجری رادیو بلافاصله به مفهومی که امروزه می شناسیم تبدیل نشد. اولین کتاب هایی که جزئیات سخنرانی ها و آموزه های او را شرح می دهد به 4500 سال قبل باز می گردد. البته بیشتر تکنیک هایی که امروزه در مورد هنر تأثیرگذاری بر کلمات و متقاعد کردن دیگران می دانیم از ارسطو، فیلسوف یونانی قرن سوم پیش از میلاد آمده است. نکته جالب در مورد آموزه های ارسطو این است که آنها هنوز منقضی نشده اند و سخنرانان مشهوری مانند جان اف کندی و مارتین لوتر کینگ از تکنیک های مشابهی برای افزایش تأثیر کلام خود استفاده کرده اند و این توصیه هنوز هم امروز و نه بیشتر معتبر است. منسوخ شده

اما چرا باید یاد بگیریم که کلمات را تشخیص دهیم؟ حداقل به این سه دلیل، همه باید با فنون صحبت کردن و متقاعدسازی آشنا باشند:

تقریباً همه افراد در زندگی خود در موقعیتی هستند که باید از طرف گروهی صحبت کنند، می خواهند از نظرات خود دفاع کنند یا نیاز به متقاعد کردن کسی دارند. پس بهتر است برای آن روز آماده شوید.

هر کارمندی در هر موقعیتی بر اساس مهارت های سخنرانی و ارتباط عمومی که یکی از مهم ترین مهارت های یادگیری است، درجه بندی و ارتقا می یابد.

قدرت کلمات و توانایی متقاعد کردن دیگران بدون در نظر گرفتن پیشینه اجتماعی شما در دوره آیتم سازی زهرا شیراحمدی می تواند تفاوت بزرگی در شغل، زندگی و حتی زندگی شما ایجاد کند.

همه ما مجبور بوده ایم با افرادی برخورد کنیم که صدای آنها خیلی خشن، نازک یا ساختگی است. برخی از سخنرانی ها آنقدر توهین آمیز هستند که پیام را کاملاً خراب می کنند. شما می توانید کیفیت، لحن، بیان و لحن صدای خود را تنها در چند مرحله بهبود بخشید. شما باید چند تکنیک ساده را بدانید و آنها را تمرین کنید. از این فرصت برای تقویت صدای خود، توانایی خود در متقاعد کردن مردم و تعهد خود به متنی که می خوانید استفاده کنید. این بدان معناست که کسب و کار و رضایت مشتری شما بهبود می یابد و آنها به احتمال زیاد خدمات شما را به دیگران توصیه می کنند. شما همچنین می توانید با این یک سخنرانی عالی ارائه دهید.

1. ریاضی را بگویید

واضح صحبت کنید - بیان خود را تقویت کنید

هر چه اسمش را بگذارید حجم و سرعت. شفافیت کلید موفقیت شماست. شنونده باید قادر به شنیدن هر کلمه باشد، بنابراین عبارت نامشخص می تواند این وضوح را از بین ببرد. با تلفظ صحیح کلمات را به درستی تمرین کنید. کتی شوارتز، مدیر دورهام، در کارگاه آموزشی توسعه مهارت‌های گفتاری و تقویت هنر بیان برای مشاغل که در کالیفرنیای شمالی برگزار شد، این نکته کلیدی را بیان کرد: "یک کاری که می‌توانید برای افزایش وضوح گفتار خود انجام دهید" این است که مردم سرعت خود را کاهش دهند. وقتی مطمئن نیستند چه بگویند، مردم تمایل دارند سریع صحبت کنند. وی همچنین گفت: واضح صحبت کردن نه تنها درک شنونده را از سخنان شما افزایش می دهد. اما همچنین باعث می شود اعتماد به نفس و آرام به نظر برسید. معیار خوبی برای قضاوت در مورد کیفیت گفتار شما این است: فرض کنید در حال خواندن یک شماره تلفن هستید. فردی که به شما گوش می دهد باید بتواند یادداشت برداری کند. اگر می خواهید حرکات اسپیکینگ را تمرین کنید اعداد طولانی را بخوانید. سپس همانطور که انجام می دهید در هوا بنویسید. این تکنیک برای گرفتن آهنگ های موفق بسیار خوب است. و از این طریق می توانید بر صدا تأثیر بگذارید.

2. با اطمینان صحبت کنید

"اوه...، سلام به همه...، اسم من، اوه...، آمنه است."

متأسفانه باید بگویم که هیچکس به ادامه این سخنرانی گوش نخواهد داد. این مثال نشان می دهد که چگونه عدم اعتماد به نفس می تواند به همه چیز آسیب برساند، به خصوص صدای شما.

به یاد داشته باشید که منظور شما چیزی است که می گویید. با اعتماد به نفس با دنیا صحبت کنید. فرض کنید می خواهید با کاراته موانع جدی را بشکنید. کمی شک به جای بلوک، دستان شما را می شکند.

2. با اطمینان صحبت کنید

- ارو... سلام به همگی... اسم من امینه...

متأسفانه باید بگویم که هیچکس به دنباله این سخنرانی گوش نمی دهد. این مثال نشان می دهد که چگونه عدم اعتماد به نفس می تواند به همه چیز، به خصوص صدای شما آسیب برساند.

احساس کنید آنچه می گویید مال شماست. با تمام اعتماد به نفس دنیا صحبت کنید. فرض کنید می خواهید با کاراته بلوک های سختی را بشکنید. کمی تردید به جای توده، دستان شما را می شکند.

4. دست از خودخواهی بردارید

برای قوی‌تر کردن آن، می‌توانید اطراف خود را با افرادی احاطه کنید که بهتر از شما هستند. درس های زیادی وجود دارد که می توانید با آنها بیاموزید و مهارت های خود را افزایش دهید. در کلاس ها و کارگاه های آموزشی با افرادی که بهتر از شما هستند شرکت کنید. به تجربیات آنها گوش دهید، ممکن است دشوار باشد، اما واقعا به شما کمک می کند تا پیشرفت کنید.

5. با صدای خود ملایم باشید

بر خلاف نوازنده گیتار، پیانو یا درام، وقتی صحبت می کنید، ساز شما بدن شماست. ببینید نوازندگان حرفه ای چگونه سازهای خود را می نوازند. آنها آن را با وسواس تمیز می کنند، از آن محافظت می کنند، قسمت های شکسته آن را تعمیر می کنند و در مکانی زیبا و راحت نگه می دارند.





مطالب مرتبط
بخش نظرات

برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







.